Τα άρθρα μου

Τεχνολογία, επιχειρηματικότητα, management, και άλλα πολλά...
Ένας πίνακας που αναγράφει με κιμωλία: "Τα 10 καλύτερα TED Talks για το μάρκετινγκ"
primi sui motori con e-max

Τα 10 καλύτερα TED Talks για το μάρκετινγκ (marketing)

Λατρεύω τα TED Talks· σε σύντομο χρονικό διάστημα - και πολλές φορές με έναν ιδιαίτερο τρόπο - ακούς νέες ιδέες, από μία διαφορετική προοπτική. Για το μάρκετινγκ, έχουν μιλήσει σημαντικοί επαγγελματίες, συγγραφείς, blogger, και οραματιστές. Αυτά είναι τα 10 καλύτερα TED Talks για το μάρκετινγκ.

Renny Gleeson: 404, the story of a page not found

Ο Renny Gleeson βοηθάει επιχειρήσεις να υιοθετούν φρέσκιες αντιλήψεις, όπως είναι το ψηφιακό μάρκετινγκ και η χρήση των κοινωνικών μέσων, για να πιάνουν το σφυγμό των καταναλωτών της εποχής μας.

Ο Renny Gleeson αν και σκεπτικιστής είναι πάντα αισιόδοξος. ξεκίνησε την καριέρα του ως προγραμματιστής ηλεκτρονικών παιχνιδιών και τώρα είναι επικεφαλής του τομέα "διαδραστικής στρατηγικής" του διαφημιστικού πρακτορείου Wieden + Kennedy. Μία από τις αναζητήσεις του είναι τι μπορούμε να μάθουμε για τον εαυτό μας μέσα από τα εκατομμύρια των εικονικών θανάτων που παρουσιάζονται στα βιντεοπαιχνίδια. Είναι τοποθετημένος στο διοικητικό συμβούλιο της Rhizome.org και είναι ο συνιδρυτής του οργανισμού PIE (Portland, Incubator Experiment) στο Πόρτλαντ, Όρεγκον. Πρόκειται για μία προσπάθεια που προσφέρει υποστήριξη σε startup επιχειρήσεις στην συγκεκριμένη περιοχή αλλά και παγκοσμίως.


How to get your ideas to spread

Σε έναν κόσμο με πάρα πολλές επιλογές και πολύ λίγο χρόνο για να επιλέξουμε, προφανής επιλογή μας είναι να αγνοήσουμε τα "συνήθη" πράγματα. Ο Seth Godin είναι ένας "γκουρού του μάρκετινγκ"· Εξηγεί γιατί, όταν κάποιος προσπαθεί να τραβήξει την προσοχή μας, οι κακές ή περίεργες ιδέες είναι πιο επιτυχής από τις βαρετές και συνηθισμένες.

Ο Seth Godin είναι ένας επιχειρηματίας και blogger που σκέπτεται, διαπραγματεύεται και παρουσιάζει νέες ιδέες γύρω από το μάρκετινγκ στην ψηφιακή εποχή.


Dan Cobley: What physics taught me about marketing

Η Φυσική και το μάρκετινγκ δεν φαίνεται να έχουν πολλά κοινά, αλλά ο Dan Cobley είναι παθιασμένος και με τα δύο. Συνδυάζει τοων δεύτερο νόμο του Νεύτωνα, την αρχή της αβεβαιότητας του Heisenberg, την επιστημονική μέθοδο και το δεύτερο νόμο της θερμοδυναμικής για να εξηγήσει τις θεμελιώδεις θεωρίες του μάρκετινγκ και του branding.

Dan Cobley είναι ο διευθυντής μάρκετινγκ τηςGoogle, όπου φέρνει σε επαφή πελάτες κι επιχειρήσεις, βοηθώντας και τους δύο να κινηθούν μέσα στο ψηφιακό κόσμο για να βρουν αυτό που αναζητούν.


Sheena Iyengar: How to make choosing easier

Όλοι θέλουμε "προσαρμοσμένες" εμπειρίες και προϊόντα - αλλά όταν ερχόμαστε αντιμέτωποι με 700 επιλογές, παγώνουμε. Μέσα από μία συναρπαστική νέα έρευνα, η Sheena Iyengar αποδεικνύει πως οι επιχειρήσεις (και άλλοι) μπορούν να βελτιώσουν τη διαδικασία επιλογής.

Η Sheena Iyengar μελετά το "πώς οι άνθρωποι επιλέγουν" (και ό,τι μας κάνει να σκεφτούμε ότι είμαστε καλοί σε αυτό). Όλοι πιστεύουμε ότι είμαστε καλοί στο να κάνουμε επιλογές· πολλοί από εμάς απολαμβάνουμε να κάνουμε επιλογές. Η Sheena Iyengar κοιτάζει βαθιά στη διαδικασία επιλογής και έχει ανακαλύψει πολλά εκπληκτικά πράγματα σχετικά με αυτή. Για παράδειγμα, η διάσημη μελέτη "jam study" που πραγματοποίησε ενώ ήταν ακόμα τελειόφοιτη στο πανεπιστήμιο, ποσοτικοποίησε μία αντιφατική αλήθεια σχετικά με τη διεργασία λήψης αποφάσεων - ότι όταν μας παρουσιάζεται πληθώρα επιλογών, όπως για παράδειγμα 24 ποικιλίες μαρμελάδα, τότε έχουμε την τάση να μην επιλέξουμε κανένα. Αυτό και επόμενα, εξίσου έξυπνα πειράματα, έδωσαν πλούσιο υλικό στον Malcolm Gladwell και άλλους σύγχρονους χρονικογράφους σχετικά με τις επιχειρησεις και τον ανθρώπινο ψυχισμό.


Malcolm Gladwell: Choice, happiness and spaghetti sauce

Ο συγγραφέας του "Tipping, Malcolm Gladwell, εισέρχεται στα ενδότερα της βιομηχανίας τροφίμων στην προσπάθειά της να δημιουργήσει την τέλεια σάλτσα για σπαγγέτι - και παρουσιάζει τα επιχειρήματά του για ένα ακόμα μεγαλύτερο θέμα, σχετικά με τη φύση της επιλογής και της ευτυχίας.

Ο Malcolm Gladwell ερευνά "μανίες" των σύγχρονων κοινωνιών, τις αναδυόμενες υποκουλτούρες μέσα σε αυτές. Δημιουργεί χρονογραφήματα για εργασίες-που-δεν-ξέρετε-ότι-υπάρχουν και ανατρέπει την καθιερωμένη αντίληψη γύρω από τις έννοιες της προκατάληψης, του εγκλήματος, της τροφής, του μάρκετινγκ, της φυλής, περι καταναλωτών και της ευφυΐας.


Derek Sivers: How to start a movement

Ο Derek Sivers με τη βοήθεια ενός αναπάντεχου βίντεο, εξηγεί πως ξεκινούν τα κινήματα.

Μέσα από το νέο του πρότζεκτ, MuckWork, ο Derek Sivers επιχειρεί να ελαφρύνει το βάρος (και τη βαρεμάρα) των δημιουργικών ανθρώπων.


Derek Sivers: "Weird, or Just Different?"

Υπάρχουν δύο πλευρές σε κάθε νόμισμα: κάτι που εσείς θεωρείτε παράξενο για κάποιον άλλο μπορεί να είναι δελεαστικό. Για παράδειγμα, τρόφιμα τα οποία εσείς σιχαίνεστε ... σε κάποιον άλλο μπορεί να είναι τα πιο αγαπημένα του φαγητά. Ο Sivers μας θυμίζει πως οι προκαταλήψεις μας για το τι είναι φυσιολογικό ή παράξενο μπορεί να διαμορφώσει τον τρόπο που σκεφτόμαστε, μια σημαντική υπενθύμιση για όλους μας για τη δημιουργία διαφημιστικού περιεχομένου.


Kevin Allocca: Why videos go viral

Ο Kevin Allocca εργάζεται ως "διαχειριστής τάσεων" (trends manager) στο YouTube's και έχει ορισμένες "βαθιές" σκέψεις σχετικά με τα χαζά βίντεο του διαδυκτίου. Σε αυτή του την ομιλία αποό στο TEDYouth, μοιράζεται του 4 λόγους για τους οποίους ένα βίντεο διααδίδεται στο διαδίκτυο με μεγάλη ταχύτητα "σαν ιός" (goes viral).

Ο Kevin Allocca είναι συγγραφέας και αναλυτής στο YouTube Trends, έναν τόπο στον οποίο ανιχνεύονται τα τελευταία βίντεο που διαδίδονται με μεγάλη ταχύτητα - και συνδέονται με τις κοινότητες που δημιουργούν παρωδίες, αφιερώματα και απαντητικά βίντεο που κυκλοφορούν στον αστερισμό του YouTube.


Linda Hill: How to manage for collective creativity

Υπάρχει ένα μυστικό που θα απελευθερώσει τη δημιουργικότητα μέσα στην καθημερινή σας εργασία; Τί θα δώσει τη δυνατότητα σε μία καλή ιδέα να υλοποιηθεί; Η Linda Hill είναι καθηγήτρια του Χάρβαρντ, συν-συγγραφέας του "Collective Genius» (συλλογική ευφυία), έχει μελετήσει μερικές από τις πιο δημιουργικές εταιρείες του κόσμου για να καταλήξει σε μια σειρά από εργαλεία και τακτικές που διατηρούν τις μεγάλες ιδέες στην επιφάνεια - από όλους τους εργαζόμενους στην εταιρεία, όχι μόνο αυτούς που τις εμπνέονται.

Η Linda Hill διαπραγματεύεται το θέμα της συλλογικής ευφυίας — τον τρόπο με τον οποίο οι πετυχημένες επιχειρήσεις και οι μεγάλοι ηγέτες υποβοηθούν την δημιουργικότητα των πολλών. Η Linda A. Hill είναι κάτοχος της έδρας "Wallace Brett Donham Professor" της Διοίκησης Επιχειρήσεων στο Harvard Business School και είναι η συγγραφέας του βιβλίου Collective Genius: The Art and Practice of Leading Innovation.


John Gerzema: The post-crisis consumer

Ο John Gerzema πιστεύει ότι υπάρχει και η άλλη πλευρά στην πρόσφατη οικονομική κρίση, που δεν είναι άλλη από την ευκαιρία για αλλαγή. Φυσικά, ο Gerzema αναφέρεται στην Αμερικανική κρίση, αλλά είναι πιο επίκαιρη από ποτέ λόγω της κρίσης στην Ελλάδα. Σε αυτήν την ομιλία, αναγνωρίζει 4 σημαντικές αλλαγές στην κουλτούρα των καταναλωτών που καταλήγουν σε αντίστοιχες νέες καταναλωτικές συμπεριφορές και δείχνει πως οι επιχειρήσεις εξελίσσονται για να προσαρμοστούν στον τρόπο που σκέφτονται οι καταναλωτές και αποφασίζουν τί θα αγοράσουν.

Ο John Gerzema χρησιμοποιεί δεδομένα, ανάλυση και την εμπειρία δεκαετιών για να εντοπίσει τις τάσεις και να αναπτύξει τολμηρές νέες προσεγγίσεις για τη διαφήμιση. Ο John Gerzema πέρασε την καριέρα του δημιουργώντας στρατηγικές μάρκετινγκ για πολλά μεγάλα ονόματα, όπως τα McDonald's, η BMW, η Coca-Cola, η United Airlines, το Holiday Inn και άλλα. Εάν επιθυμείτε περισσότερες πληροφορίες διαβάστε το βιβλίο του Spend Shift.

blog comments powered by Disqus