Τα άρθρα μου

Τεχνολογία, επιχειρηματικότητα, management, και άλλα πολλά...
slide παρουσίασης που δείχνει έναν στόχο και ένα βελάκι στα χρώματα της Νέας Δημοκρατίας

Σκοπός της δραστηριοποίησης των κομμάτων στα κοινωνικά μέσα είναι να γνωστοποιήσουν τις θέσεις τους, να ενισχύσουν την επιρροή τους και να κερδίσουν ψηφοφόρους με όσο το δυνατόν μικρότερο κόστος. Για να το πετύχουν, πρέπει το μήνυμά τους να φτάσει στους υποψήφιους ψηφοφόρους και -όσο είναι δυνατόν- να μην επιτρέψει στο μήνυμα του αντιπάλου να φτάσει στους ψηφοφόρους.

Add a comment
slide παρουσίασης τίτλο "Η εικόνα της Νέας Δημοκρατίας στα ΚΜ"

fb: 59 χιλιάδες followers, twitter: 31,2 χιλιάδες followers, g+: 431 followers, flickr: κακός σύνδεσμος!!! You Tube: 150-1600 προβολές ανά βίντεο

Add a comment
Μία κάμπια μεταμορφώνεται σε πεταλούδα που μεταμορφώνεται σε ψηφιακό μοντέλο (από www.techsys.co.za)

Ο όρος "ψηφιακή μεταμόρφωση" ή "digital transformation" την τελευταία διετία χρησιμοποιείται όλο και περισσότερο. Ο λόγος είναι ότι ο ρυθμός ανάπτυξης νέων τεχνολογιών και εφαρμογών έχει επιταχυνθεί και οι επιχειρήσεις βρίσκονται σε μία συνεχή προσπάθεια να τις ενσωματώσουν στις παραγωγικές τους διαδικασίες και τις εσωτερικές τους διεργασίες.

Add a comment
Η έρευνα για τις βουλευτικές εκλογές του Ιανουαρίου 2015

Η έρευνα που διεξήγαγα για χρονικό διάστημα τριών μηνών, μέχρι την προηγούμενη εβδομάδα των βουλευτικών εκλογών του Ιανουαρίου 2015, απέδειξε την μεγάλη συμμετοχή των ψηφοφόρων στα διάφορα κοινωνικά μέσα.

Add a comment
Εικόνα από παρουσίαση με τους τρεις πυλώνες του ψηφιακού μάρκετινγκ

Το ψηφιακό μάρκετινγκ στηρίζεται σε τρεις βασικούς πυλώνες: στη "στρατηγική", στο "ψηφιακό περιεχόμενο" (digital marketing) και στη "διακίνηση" του περιεχομένου.

Add a comment