Τα άρθρα μου

Τεχνολογία, επιχειρηματικότητα, management, και άλλα πολλά...
Εικόνα από παρουσίαση με τους τρεις πυλώνες του ψηφιακού μάρκετινγκ

Το ψηφιακό μάρκετινγκ στηρίζεται σε τρεις βασικούς πυλώνες: στη "στρατηγική", στο "ψηφιακό περιεχόμενο" (digital marketing) και στη "διακίνηση" του περιεχομένου.

Add a comment
Απεικόνιση του ψηφιακού περιβάλλον και της δημιουργίας καινοτομίας μέσα από την διακίνηση δεδομένων.

Συνεχώς ακούμε τη λέξη «καινοτομία» να προβάλλεται ως καθοριστικός παράγοντας για την ανάπτυξη της Ελληνικής οικονομίας. «Ας την εφαρμόσουμε επιτέλους για να δώσουμε λύση στα προβλήματά μας»! Δυστυχώς, δεν είναι τόσο απλό. Για να το καταλάβουμε, πρέπει να απαντήσουμε σε κάποια ερωτήματα, ξεκινώντας από το «αυτονόητο»: «Τι είναι καινοτομία;».

Add a comment
Κινητό από το μέλλον που συμβολίζει την "νέα ιδέα και την καινοτομία".

Απαντήσαμε το ερώτημα: "τί είναι καινοτομία;"· Τα επόμενα ερωτήματα είναι: «πώς τη σχεδιάζεις;», "μπορείς να την προβλέψεις;".

Add a comment