Το προσωπικό μου blog

Εδώ γράφω απόψεις για πιο προσωπικά θέματα...
Μέλι Αγγελικής - Προϊόντα
primi sui motori con e-max

Σπάνια βλέπεις τόσο επιτυχημένες προσπάθειες start-up από μικρούς παραγωγούς. Η περίπτωση της εταιρείας "Μέλι Αγγελική Ο.Ε." είναι ιδιαίτερη για πολλούς λόγους:

Πρώτα από όλα, η ιστορία της δημιουργίας της εταιρείας είναι από μόνη της ένα παραμύθι! Ένα 14χρονο κορίτσι - η Αγγελική - "κόλλησε" από τον παππού της το μικρόβιο της μελισσοκομίας. Και είπε στον πατέρα της ότι θέλει να ασχοληθεί με αυτό επαγγελματικά.

Όπως κάθε λογικός πατέρας την επιβράβευσε παρέχοντας όλη τη βοήθεια που χρειαζόταν. Πού να ήξερε ότι αυτή η κίνησή του θα εξελισσόταν μέσα σε ένα χρόνο σε μία ολοκληρωμένη επιχείρηση που θα πουλούσε μέλι σε 100 σημεία σε όλη την Ελλάδα και με εξαγωγική δραστηριότητα σε 5 χώρες!

Όμως, πίσω από την όμορφη ιστορία της μικρής Αγγελικής "κρύφτηκε" μία ιδιαίτερα επαγγελματική προσπάθεια δύο έξυπνων συνεργατών. Εάν προτιμάτε, η Αγγελική αποτέλεσε την βασική ιδέα του μάρκετιγκ (marketing) ενός ποιοτικού προϊόντος, μιας καλοσχεδιασμένης επιχειρηματικής προσπάθειας, με τη σωστή στόχευση κοινού και έξυπνα εργαλεία.

Αυτή η προσπάθεια βασίστηκε και στο ψηφιακό μαρκετινγκ (digital marketing) - κάτι που μου κέντρισε το ενδιαφέρον. Η στρατηγική τους ήταν να δημιουργήσουν μία ποιοτική ψηφιακή παρουσία σε άριστη αρμονία με τις λιγοστές (λόγω χαμηλού προϋπολογισμού) offline προωθητικές ενέργειες και καμπάνιες. Το αποτέλεσμα εντυπωσιακό τόσο από πλευράς δημιουργικότητας, όσο και SEO (4 πρώτες σελίδες SERP για λέξεις κλειδιά σχετικές με το μέλι)!

Παρά το περιορισμένο τους budget, κατάφεραν να πετύχουν πολλά. Πρόσφατα, το θυμαρίσιο μέλι τους και το πολύ ιδιαίτερο "μέλι με πορτοκάλι" βραβεύτηκαν με ένα αστέρι στα "Great Taste Awards". Ειδικά το θυμαρίσιο τους μέλι έχει συνήθως 3πλάσια περιεκτικότητα σε θυμάρι από την ελάχιστη επιτρεπόμενη από την Ελληνική νομοθεσία!

Μέλι Αγγελικής
Το βραβευμένο με ένα αστέρι Great Taste Awards Μέλι Αγγελικής με πορτοκάλι

Η επόμενη επιτυχία τους είναι σχεδόν έτοιμη και αφορά στη συνεργασία με τις μεγάλες αλυσίδες super market. Αυτό όμως που είναι εύκολο να καταλάβει κανείς από τον προσανατολισμό της ψηφιακής τους παρουσίας είναι ότι τα σχέδια είναι για αύξηση των εξαγωγών!

Το εύχομαι γιατί πραγματικά το αξίζουν!

blog comments powered by Disqus