Τα Social Media και τα πολιτικά κόμματα

  • Πολιτική και κοινωνικά μέσα

    Πολιτική και κοινωνικά μέσα

  • Τα κοινωνικά μέσα σήμερα

    Τα κοινωνικά μέσα σήμερα

  • Τα κόμματα στις εκλογές (Ιαν 15)

    Τα κόμματα στις εκλογές (Ιαν 15)

  • Η αξία των κοινωνικών μέσων

    Η αξία των κοινωνικών μέσων

  • Ο στόχος των κομμάτων

    Ο στόχος των κομμάτων

  • Η εικόνα της Νέας Δημοκρατίας

    Η εικόνα της Νέας Δημοκρατίας

  • Ψηφιακή μεταμόρφωση

    Ψηφιακή μεταμόρφωση

  • Ένα

    Ένα "μεταμορφωμένο" κόμμα.

  • Οι πυλώνες του ψηφιακού μάρκετινγκ

    Οι πυλώνες του ψηφιακού μάρκετινγκ

  • Διαχείριση ψηφιακού περιεχομένου

    Διαχείριση ψηφιακού περιεχομένου

  • Η τέχνη του ψηφιακού περιεχομένου

    Η τέχνη του ψηφιακού περιεχομένου

  • Η ψυχολογία του ψηφιακού περιεχομένου

    Η ψυχολογία του ψηφιακού περιεχομένου

  • Ηγεσία σκέψης

    Ηγεσία σκέψης

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13

PFI Helicopter Sim Training Study

  • 01. Study information

    01. Study information

  • 02. Abstract

    02. Abstract

  • 03. Introduction

    03. Introduction

  • 04. Review of Relevant Literature and Research

    04. Review of Relevant Literature and Research

  • 05. Research Methodology

    05. Research Methodology

  • 06. Results of the Study

    06. Results of the Study

  • 07. Discussion

    07. Discussion

  • 08. Conclusions

    08. Conclusions

  • 09. Recommendations

    09. Recommendations

  • 10. Refertences

    10. Refertences

  • 11. Bibliography

    11. Bibliography

  • 12. Acronyms

    12. Acronyms

  • 13. Definitions

    13. Definitions

  • 14. Regression Models for Motion Simulators

    14. Regression Models for Motion Simulators

  • 15. Regression Model for non-Motion Simulators

    15. Regression Model for non-Motion Simulators

  • 16. Regression Model Analysis for the Sum of Simulators

    16. Regression Model Analysis for the Sum of Simulators

  • 17. Application of the Prediction Models for the NATO European Countries

    17. Application of the Prediction Models for the NATO European Countries

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
primi sui motori con e-max

"ΑΛΤ, τίς εί;"

Επαγγελματικά

Ξεκίνησα την καριέρα μου ως Αξκός του Στρατού και ήμουν χειριστής ελικοπτέρων. Το 1997 ξεκίνησα την ανάπτυξη της αλυσίδας καταστημάτων "DVD WORLD-HOME ENTERTAINMENT PARKS". Αρχικά κατασκεύασα ένα από τα πρώτα ηλεκτρονικά καταστήματα στην Ελλάδα, το 1998 το πρώτο κατάστημα και μέχρι το 2005 φτάσαμε τα 8 καταστήματα στην Αθήνα. Μέχρι το 2012 εργάστηκα στο εξωτερικό στην μεγαλύτερη εταιρεία παραγωγής συστημάτων εξομοίωσης και τον μεγαλύτερο οργανισμό αεροπορικής εκπαίδευσης παγκοσμίως (www.cae.com), ως Marketing Manager υπεύθυνος για τη Δ. Ευρώπη και τους Νατοϊκούς οργανισμούς. Έκτοτε είμαι σύμβουλος επιχειρήσεων (business consultant) και επιχειρηματικός αναλυτής (business analyst). Ασχολούμαι με το ψηφιακό μάρκετινγκ και τα κοινωνικά μέσα ως μέσο προβολής και ανάπτυξης επιχειρήσεων.

Σπουδές

Είμαι κάτοχος "Executive Certificate in Management and Leadership" από το “Massachusetts Institute of Technology (MIT) Sloan School of Management”, με αντικείμενο τη δημιουργία ταχέως αναπτυσσόμενων επιχειρήσεων (high velocity startups), τη διαχείριση τεχνικά πολύπλοκων έργων (technically complex projects) και τις διαπραγματεύσεις υψηλόβαθμων στελεχών (negotiations for executives). Κατέχω μεταπτυχιακό από το “Embry-Riddle Aero University” με διπλή εξειδίκευση στο "Aerospace Management" και τα "Aviation Operations". Είμαι απόφοιτος ΣΣΕ και έχω πάρει μαθήματα Η/Υ από το ΠΑ.ΠΕΙ. (networks, DBs, programming languages, etc).

Πιστοποιήσεις

Είμαι πιστοποιημένος από το "International Register of Certified Auditors (IRCA)" ως "Επιθεωρητής" Συστημάτων Διαχείρισης της ποιότητας (Quality Management Systems -QMS) για το πρότυπο ISO 9001:2008. Επίσης είμαι πιστοποιημένος Project Management Professional (PMP®) από το Project Management Institute (PMI).

Ενδιαφέροντα

Με συναρπάζει η τεχνολογία αιχμής, η εξέλιξή της και πως αυτή διαμορφώνει την αγορά και τη σύγχρονη κοινωνία. Με ενδιαφέρουν ιδιαίτερα οι νέες επιχειρηματικές πρακτικές, η επιχειρηματικότητα, η καινοτομία, οι start-up, το ψηφιακό μάρκετινγκ (digital marketing), τα κοινωνικά μέσα (social media), και ο προγραμματισμός. Για αυτά σκοπεύω να γράφω εδώ και να επικοινωνώ με όσους έχουν κοινά ενδιαφέροντα.

Λατρεύω...

Επιπλέον, λατρεύω να μαθαίνω καινούρια πράγματα, να γνωρίζω ανθρώπους και μέρη. Μου αρέσουν οι καινοτόμες ιδέες που προκαλούν και αμφισβητούν τα καθιερωμένα και τον ευρέως αποδεκτό τρόπο σκέψης. Μου αρέσει το καλό φαγητό, το κρασί, η μπύρα, ο κινηματογράφος, η σάτυρα, το χιούμορ και το αμερικάνικο ποδόσφαιρο, το οποίο είναι ένα καταπληκτικό σπορ, αρκεί να καταλάβεις ότι είναι πιο πολύ "αμερικάνικο" απ' ό,τι "ποδόσφαιρο"...

Σιχαίνομαι...

Σιχαίνομαι τους εμπόρους ελπίδας, το ψέμα, και αυτούς που καλύπτουν την προσωπική τους ατζέντα πίσω από τον μανδύα της σάτυρας.

Εν κατακλείδι

Έχω όλα τα χαρακτηριστικά του τυπικού 40άρη Έλληνα: "Αριστερός" στην καρδιά, "δεξιός" στην τσέπη... "Εθνικιστής" στην παιδεία μου (μεγάλωσα διαβάζοντας για Βουλγαροκτόνους και Τουρκοφάγους) και "διεθνιστής" στην πράξη (με επαγγελματική καριέρα στο εξωτερικό). Είναι ξεκάθαρο: εάν μεγάλωσες μέσα στην "μεταπολίτευση", υπάρχουν πολλές πιθανότητες να βαδίζεις στα όρια της σχιζοφρένειας!

blog comments powered by Disqus