Τα Social Media και τα πολιτικά κόμματα

  • Πολιτική και κοινωνικά μέσα

    Πολιτική και κοινωνικά μέσα

  • Τα κοινωνικά μέσα σήμερα

    Τα κοινωνικά μέσα σήμερα

  • Τα κόμματα στις εκλογές (Ιαν 15)

    Τα κόμματα στις εκλογές (Ιαν 15)

  • Η αξία των κοινωνικών μέσων

    Η αξία των κοινωνικών μέσων

  • Ο στόχος των κομμάτων

    Ο στόχος των κομμάτων

  • Η εικόνα της Νέας Δημοκρατίας

    Η εικόνα της Νέας Δημοκρατίας

  • Ψηφιακή μεταμόρφωση

    Ψηφιακή μεταμόρφωση

  • Ένα

    Ένα "μεταμορφωμένο" κόμμα.

  • Οι πυλώνες του ψηφιακού μάρκετινγκ

    Οι πυλώνες του ψηφιακού μάρκετινγκ

  • Διαχείριση ψηφιακού περιεχομένου

    Διαχείριση ψηφιακού περιεχομένου

  • Η τέχνη του ψηφιακού περιεχομένου

    Η τέχνη του ψηφιακού περιεχομένου

  • Η ψυχολογία του ψηφιακού περιεχομένου

    Η ψυχολογία του ψηφιακού περιεχομένου

  • Ηγεσία σκέψης

    Ηγεσία σκέψης

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13

PFI Helicopter Sim Training Study

  • 01. Study information

    01. Study information

  • 02. Abstract

    02. Abstract

  • 03. Introduction

    03. Introduction

  • 04. Review of Relevant Literature and Research

    04. Review of Relevant Literature and Research

  • 05. Research Methodology

    05. Research Methodology

  • 06. Results of the Study

    06. Results of the Study

  • 07. Discussion

    07. Discussion

  • 08. Conclusions

    08. Conclusions

  • 09. Recommendations

    09. Recommendations

  • 10. Refertences

    10. Refertences

  • 11. Bibliography

    11. Bibliography

  • 12. Acronyms

    12. Acronyms

  • 13. Definitions

    13. Definitions

  • 14. Regression Models for Motion Simulators

    14. Regression Models for Motion Simulators

  • 15. Regression Model for non-Motion Simulators

    15. Regression Model for non-Motion Simulators

  • 16. Regression Model Analysis for the Sum of Simulators

    16. Regression Model Analysis for the Sum of Simulators

  • 17. Application of the Prediction Models for the NATO European Countries

    17. Application of the Prediction Models for the NATO European Countries

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
primi sui motori con e-max

Τί θα έπρεπε να γνωρίζω όταν ξεκίναγα τη δική μου startup;

Πάνω στο απόγειο της κρίσης, λίγες ημέρες πριν το δημοψήφισμα του Ιουλίου του 2015 - κι ενώ η αβεβαιότητα είχε ξεπεράσει κάθε προηγούμενο, δέχτηκα ένα τηλεφώνημα από ένα παλιό μου φίλο. Ζήτησε τη συμβουλή και τη βοήθειά μου για την επιχείρησή του. Ξαφνιάστηκα για τη χρονική στιγμή, όπως και για το γεγονός ότι δεν είχε προηγούμενη επιχειρηματική εμπειρία. Με λίγα λόγια, μου μίλησε για μία «νεοφυή επιχείρηση» και την προσπάθειά της για κάτι καλύτερο, την οποία βρήκα τόσο ενδιαφέρουσα που δέχτηκα να βοηθήσω χωρίς αμοιβή.

Η «Νεοφυής Επιχείρηση Ο.Ε.», όπως θα την ονομάζω από εδώ και στο εξής, είναι μία προσπάθεια στο χώρο της «παραγωγής» τροφίμων. Τα τρόφιμα που παρασκευάζει στηρίζονται σε «πρώτη ύλη» την οποία παράγει η ίδια η επιχείρηση. Επίσης, τα προϊόντα σχεδιάζονται από τους ιδιοκτήτες της ΝΕ Ο.Ε., στο δικό τους εργαστήριο με τη συνδρομή εξωτερικών συνεργατών, όπως σεφ, μηχανολόγοι τροφίμων, χημικοί. Τέλος, τα προϊόντα παρασκευάζονται σε εξωτερική μονάδα παραγωγής που πληροί όλες τις σύγχρονες βιομηχανικές προδιαγραφές. Τα προϊόντα της ΝΕ Ο.Ε. έχουν πολύ καλή ποιότητα και παράγονται σε περιορισμένες ποσότητες.

Κάναμε μερικές συναντήσεις και τα συμπεράσματα στα οποία κατέληξα είναι τα τυπικά για τις περισσότερες περιπτώσεις μίας startup: Άνθρωποι με όνειρα, με γνώσεις στο αντικείμενο και πολλά σχέδια στο πίσω μέρος του μυαλού. Από την άλλη, όμως, έλλειψη οργάνωσης, προγραμματισμού επιχειρηματικών σχεδίων, καταγεγραμμένων και μετρήσιμων στόχων, και φυσικά έλλειψη σε χρηματοδότηση και κατάλληλους πόρους.

Αποφάσισα στο ιστολόγιό μου να συμπεριλάβω μία σειρά αναρτήσεων σχετικά με την επιχείρηση, χωρίς ωστόσο να αναφερθώ στο όνομά της. Κάθε φορά θα γράφω κάτι με αφορμή το αντικείμενο με το οποίο ασχολούμαστε. Ελπίζω με την πάροδο του χρόνου, να μαζέψω μερικά ενδιαφέροντα κείμενα γύρω από τις δραστηριότητες μίας startup.

Τί είναι καλό να γνωρίζει κάποιος που ξεκινάει μία επιχείρηση και θέλει να ξεχωρίσει και να τραβήξει την προσοχή των καταναλωτών και των επενδυτών; Τί είναι αυτό που θα κάνει έναν νέο επιχειρηματία να γίνει ή να συμπεριφέρεται ως καλύτερος "επαγγελματίας"; Τί είναι όλα αυτά που θα ήθελα να γνωρίζω μερικά χρόνια πριν, όταν έκανα κι εγώ τα πρώτα δικά μου βήματα στον επιχειρηματικό χώρο;

blog comments powered by Disqus