Τα Social Media και τα πολιτικά κόμματα

  • Πολιτική και κοινωνικά μέσα

    Πολιτική και κοινωνικά μέσα

  • Τα κοινωνικά μέσα σήμερα

    Τα κοινωνικά μέσα σήμερα

  • Τα κόμματα στις εκλογές (Ιαν 15)

    Τα κόμματα στις εκλογές (Ιαν 15)

  • Η αξία των κοινωνικών μέσων

    Η αξία των κοινωνικών μέσων

  • Ο στόχος των κομμάτων

    Ο στόχος των κομμάτων

  • Η εικόνα της Νέας Δημοκρατίας

    Η εικόνα της Νέας Δημοκρατίας

  • Ψηφιακή μεταμόρφωση

    Ψηφιακή μεταμόρφωση

  • Ένα

    Ένα "μεταμορφωμένο" κόμμα.

  • Οι πυλώνες του ψηφιακού μάρκετινγκ

    Οι πυλώνες του ψηφιακού μάρκετινγκ

  • Διαχείριση ψηφιακού περιεχομένου

    Διαχείριση ψηφιακού περιεχομένου

  • Η τέχνη του ψηφιακού περιεχομένου

    Η τέχνη του ψηφιακού περιεχομένου

  • Η ψυχολογία του ψηφιακού περιεχομένου

    Η ψυχολογία του ψηφιακού περιεχομένου

  • Ηγεσία σκέψης

    Ηγεσία σκέψης

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13

PFI Helicopter Sim Training Study

  • 01. Study information

    01. Study information

  • 02. Abstract

    02. Abstract

  • 03. Introduction

    03. Introduction

  • 04. Review of Relevant Literature and Research

    04. Review of Relevant Literature and Research

  • 05. Research Methodology

    05. Research Methodology

  • 06. Results of the Study

    06. Results of the Study

  • 07. Discussion

    07. Discussion

  • 08. Conclusions

    08. Conclusions

  • 09. Recommendations

    09. Recommendations

  • 10. Refertences

    10. Refertences

  • 11. Bibliography

    11. Bibliography

  • 12. Acronyms

    12. Acronyms

  • 13. Definitions

    13. Definitions

  • 14. Regression Models for Motion Simulators

    14. Regression Models for Motion Simulators

  • 15. Regression Model for non-Motion Simulators

    15. Regression Model for non-Motion Simulators

  • 16. Regression Model Analysis for the Sum of Simulators

    16. Regression Model Analysis for the Sum of Simulators

  • 17. Application of the Prediction Models for the NATO European Countries

    17. Application of the Prediction Models for the NATO European Countries

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
Μαυροπίνακας με κείμενο: "Τί είναι το creative mix και πως χρησιμοποιείται στο μάρκετινγκ (marketing)
primi sui motori con e-max

Τί είναι η Σύνοψη Δημιουργικού (Creative Brief);

Η «Νεοφυής Επιχείρηση Ο.Ε.» (πρόκειται για ψευδώνυμο) είναι μία νεοφυής (startup) επιχείρηση την οποία υποστηρίζω στα βήματά της αφιλοκερδώς. Παρά το γεγονός ότι λειτουργεί για αρκετό καιρό, η επιχείρηση δεν έχει δικό της ιστοχώρο (website) και ζήτησαν την βοήθειά μου για την αναγνώριση των αναγκών και τη σχεδίασή του.

Επειδή ένας επιχειρηματικός ιστοχώρος πρέπει να αποτελεί τμήμα μιας ολοκληρωμένης «στρατηγικής ψηφιακού μάρκετινγκ» (digital marketing strategy) μέσα από τη διαδικασία θα προσπαθήσω να αναδείξω - ώστε οι ιδιοκτήτες να αναγνωρίσουν - τα κενά στην επιχειρηματική τους προσπάθεια. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο τους ζήτησα να δημιουργήσουν ένα creative brief, δηλαδή ένα περιληπτικό σημείωμα στο οποίο θα περιγράφουν την προωθητική ενέργεια και αυτό που επιδιώκουν να πετύχουν.

Πρόκειται για κάτι συνηθισμένο και απαραίτητο κάθε φορά που ζητούμε από μία δημιουργική ομάδα ανθρώπων να σχεδιάσει κάτι για εμάς. Ονομάζεται «creative brief» και νομίζω ότι στα ελληνικά είναι γνωστό ως «σύνοψη δημιουργικού». Όσοι έχουν εμπειρία από την ελληνική πραγματικότητα, ας με διορθώσουν.

Creative brief cartoon.
Πόσο απαραίτητο είναι ένα creative brief στη στρατηγική του ψηφιακού μάρκετινγκ (digital marketing strategy);

Στο creative brief –συνήθως- περιγράφονται τα παρακάτω αντικείμενα:

Εισαγωγή-γενική κατάσταση της αγοράς

Εδώ δίνουμε στη δημιουργική ομάδα να καταλάβει τι συμβαίνει στο χώρο της αγοράς, ποια είναι η κατάσταση και η «μεγάλη εικόνα». Σε τί φάση βρίσκεται αυτή την εποχή; Ποιος είναι ο ανταγωνισμός και ποιες οι δραστηριότητές του; Υπάρχουν «κενά» στην αγορά που μπορούν να καλυφθούν; Τί προβλήματα υπάρχουν και ποιες «ευκαιρίες» γεννούνται;

Σκοπός της προωθητικής ενέργειας

Εδώ περιγράφουμε τη μορφή της προωθητικής ενέργειας. Πρόκειται για ένα διαφημιστικό σποτ, έναν ιστοχώρο, μία καταχώρηση σε περιοδικό, ένα website banner, ή μία καταχώριση Adwords; Ποια είναι τα προϊόντα και οι υπηρεσίες που θέλουμε να προωθήσουμε; Και –κυρίως- ποιο είναι το αποτέλεσμα που επιδιώκουμε; Π.χ. θέλουμε να αυξήσουμε την αναγνωρισιμότητα του brand name μας ή θέλουμε να αυξήσουμε τις πωλήσεις; Τι είδους πωλήσεις είναι: B2C ή τις B2B;

Κοινό-στόχος

Εδώ καλούμαστε να καθορίσουμε σε ποιον απευθύνεται το μήνυμά μας. Πρέπει να ξεκαθαρίσουμε εάν υφίστανται παραπάνω από μία ομάδες-στόχοι και να τις προσδιορίσουμε δημογραφικά (γεωγραφική περιοχή, ηλικία, κλπ), αγοραστικών συνηθειών, στάσης ζωής, ακόμα και συναισθηματικά· με λίγα λόγια, με κάθε τρόπο με τον οποίο μπορούμε να ομαδοποιήσουμε το αγοραστικό κοινό σε ομάδες με κοινά χαρακτηριστικά. Επίσης, πρέπει να εξηγήστε στη δημιουργική ομάδα πως σκέφτεται το κοινό αυτή τη στιγμή, τι αισθάνεται και πως συμπεριφέρεται σε σχέση με την κατηγορία προϊόντων, το δικό σας brand name, και τα συγκεκριμένα προϊόντα;

Η αξία της πρότασής μας

Ποιο είναι το κυρίαρχο μήνυμα το οποίο θα πείσει το κοινό-στόχο και θα πετύχει τον σκοπό μας; Να συμπεριλάβετε τους λόγους για τους οποίους θα μας πιστέψει το κοινό-στόχος (Reasons-to-Believe RTBs). Για ποιους λόγους – ορθολογικά και συναισθηματικά – θα μας πιστέψει το αγοραστικό κοινό και θα αγοράσει από εμάς;

Μέτρηση της επιτυχίας

Το ψηφιακό μάρκετινγκ επιτρέπει μέσα από αυτοματοποιημένες διαδικασίες τη μέτρηση διαφόρων μεγεθών μέσα από τις οποίες αποτιμούμε την επιτυχία του δημιουργικού και της δημιουργικής προσπάθειας (π.χ. επισκεψιμότητα, κλικς, ηλεκτρονικές πωλήσεις, επαφές με δυνητικούς πελάτες, κλπ). Ωστόσο, μπορούμε να μετρήσουμε τα αποτελέσματα μέσω έρευνας, δημοσκόπηση, και άλλων μη αυτοματοποιημένων διαδικασιών.

Χρονοδιάγραμμα

Το χρονοδιάγραμμα πρέπει να περιλαμβάνει τα σημαντικά χρονικά σημεία στα οποία επιθυμούμε συγκεκριμένο αποτέλεσμα ή παραδοτέο. Επίσης πρέπει να συμπεριλάβουμε τον οποιονδήποτε άλλο χρονικό περιορισμό υφίσταται και επηρεάζει την εκτέλεση του έργου (project).

Προϋπολογισμός

Συνήθως, το «δωρεάν» είναι ό,τι καλύτερο μπορείτε να φανταστείτε, αλλά σπάνια θα βρείτε κάποια τέτοια προσφορά…

blog comments powered by Disqus