Τα Social Media και τα πολιτικά κόμματα

  • Πολιτική και κοινωνικά μέσα

    Πολιτική και κοινωνικά μέσα

  • Τα κοινωνικά μέσα σήμερα

    Τα κοινωνικά μέσα σήμερα

  • Τα κόμματα στις εκλογές (Ιαν 15)

    Τα κόμματα στις εκλογές (Ιαν 15)

  • Η αξία των κοινωνικών μέσων

    Η αξία των κοινωνικών μέσων

  • Ο στόχος των κομμάτων

    Ο στόχος των κομμάτων

  • Η εικόνα της Νέας Δημοκρατίας

    Η εικόνα της Νέας Δημοκρατίας

  • Ψηφιακή μεταμόρφωση

    Ψηφιακή μεταμόρφωση

  • Ένα

    Ένα "μεταμορφωμένο" κόμμα.

  • Οι πυλώνες του ψηφιακού μάρκετινγκ

    Οι πυλώνες του ψηφιακού μάρκετινγκ

  • Διαχείριση ψηφιακού περιεχομένου

    Διαχείριση ψηφιακού περιεχομένου

  • Η τέχνη του ψηφιακού περιεχομένου

    Η τέχνη του ψηφιακού περιεχομένου

  • Η ψυχολογία του ψηφιακού περιεχομένου

    Η ψυχολογία του ψηφιακού περιεχομένου

  • Ηγεσία σκέψης

    Ηγεσία σκέψης

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13

PFI Helicopter Sim Training Study

  • 01. Study information

    01. Study information

  • 02. Abstract

    02. Abstract

  • 03. Introduction

    03. Introduction

  • 04. Review of Relevant Literature and Research

    04. Review of Relevant Literature and Research

  • 05. Research Methodology

    05. Research Methodology

  • 06. Results of the Study

    06. Results of the Study

  • 07. Discussion

    07. Discussion

  • 08. Conclusions

    08. Conclusions

  • 09. Recommendations

    09. Recommendations

  • 10. Refertences

    10. Refertences

  • 11. Bibliography

    11. Bibliography

  • 12. Acronyms

    12. Acronyms

  • 13. Definitions

    13. Definitions

  • 14. Regression Models for Motion Simulators

    14. Regression Models for Motion Simulators

  • 15. Regression Model for non-Motion Simulators

    15. Regression Model for non-Motion Simulators

  • 16. Regression Model Analysis for the Sum of Simulators

    16. Regression Model Analysis for the Sum of Simulators

  • 17. Application of the Prediction Models for the NATO European Countries

    17. Application of the Prediction Models for the NATO European Countries

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
Μέλι Αγγελικής - Προϊόντα
primi sui motori con e-max

Σπάνια βλέπεις τόσο επιτυχημένες προσπάθειες start-up από μικρούς παραγωγούς. Η περίπτωση της εταιρείας "Μέλι Αγγελική Ο.Ε." είναι ιδιαίτερη για πολλούς λόγους:

Πρώτα από όλα, η ιστορία της δημιουργίας της εταιρείας είναι από μόνη της ένα παραμύθι! Ένα 14χρονο κορίτσι - η Αγγελική - "κόλλησε" από τον παππού της το μικρόβιο της μελισσοκομίας. Και είπε στον πατέρα της ότι θέλει να ασχοληθεί με αυτό επαγγελματικά.

Όπως κάθε λογικός πατέρας την επιβράβευσε παρέχοντας όλη τη βοήθεια που χρειαζόταν. Πού να ήξερε ότι αυτή η κίνησή του θα εξελισσόταν μέσα σε ένα χρόνο σε μία ολοκληρωμένη επιχείρηση που θα πουλούσε μέλι σε 100 σημεία σε όλη την Ελλάδα και με εξαγωγική δραστηριότητα σε 5 χώρες!

Όμως, πίσω από την όμορφη ιστορία της μικρής Αγγελικής "κρύφτηκε" μία ιδιαίτερα επαγγελματική προσπάθεια δύο έξυπνων συνεργατών. Εάν προτιμάτε, η Αγγελική αποτέλεσε την βασική ιδέα του μάρκετιγκ (marketing) ενός ποιοτικού προϊόντος, μιας καλοσχεδιασμένης επιχειρηματικής προσπάθειας, με τη σωστή στόχευση κοινού και έξυπνα εργαλεία.

Αυτή η προσπάθεια βασίστηκε και στο ψηφιακό μαρκετινγκ (digital marketing) - κάτι που μου κέντρισε το ενδιαφέρον. Η στρατηγική τους ήταν να δημιουργήσουν μία ποιοτική ψηφιακή παρουσία σε άριστη αρμονία με τις λιγοστές (λόγω χαμηλού προϋπολογισμού) offline προωθητικές ενέργειες και καμπάνιες. Το αποτέλεσμα εντυπωσιακό τόσο από πλευράς δημιουργικότητας, όσο και SEO (4 πρώτες σελίδες SERP για λέξεις κλειδιά σχετικές με το μέλι)!

Παρά το περιορισμένο τους budget, κατάφεραν να πετύχουν πολλά. Πρόσφατα, το θυμαρίσιο μέλι τους και το πολύ ιδιαίτερο "μέλι με πορτοκάλι" βραβεύτηκαν με ένα αστέρι στα "Great Taste Awards". Ειδικά το θυμαρίσιο τους μέλι έχει συνήθως 3πλάσια περιεκτικότητα σε θυμάρι από την ελάχιστη επιτρεπόμενη από την Ελληνική νομοθεσία!

Μέλι Αγγελικής
Το βραβευμένο με ένα αστέρι Great Taste Awards Μέλι Αγγελικής με πορτοκάλι

Η επόμενη επιτυχία τους είναι σχεδόν έτοιμη και αφορά στη συνεργασία με τις μεγάλες αλυσίδες super market. Αυτό όμως που είναι εύκολο να καταλάβει κανείς από τον προσανατολισμό της ψηφιακής τους παρουσίας είναι ότι τα σχέδια είναι για αύξηση των εξαγωγών!

Το εύχομαι γιατί πραγματικά το αξίζουν!

blog comments powered by Disqus