Τα άρθρα μου

Τεχνολογία, επιχειρηματικότητα, management, και άλλα πολλά...
Εικόνα από παρουσίαση με τον ορισμό της διαχείρισης ψηφιακού περιεχομένου

Διαχείριση ψηφιακού περιεχομένου (digital content management)

Το ψηφιακό περιεχόμενο είναι ο βασιλιάς του ψηφιακού μάρκετινγκ. Η διαχείρισή του είναι ο ακρογωνιαίος λίθος για την επιτυχία μας στα κοινωνικά μέσα και πρόκειται για μία ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα διεργασία που απαιτεί ένα φάσμα δεξιοτήτων και δημιουργικότητας.

Διαχείριση ψηφιακού περιεχομένου ονομάζουμε "τη διεργασία δημιουργίας πολύτιμου, ενδιαφέροντος και σχετικού -με τις ανάγκες του ψηφοφόρου (ή πελάτη για τις επιχειρήσεις)- περιεχομένου, με σκοπό να έρθουμε σε επαφή μαζί του, να ανταλλάξουμε πληροφορίες και να κερδίσουμε την εμπιστοσύνη του".

Μέσα από τη διαχείριση ψηφιακού περιεχομένου εξασφαλίζουμε ότι το μήνυμά μας:

  1. Έχει την απαραίτητη ομοιομορφία καθώς διακινείται σε όλα τα κανάλια επικοινωνίας, όπως τα διάφορα κοινωνικά μέσα, αλλά και τα παραδοσιακά μέσα όπως η τηλεόραση, το ραδιόφωνο.
  2. Έχει την κατάλληλη μορφή και λειτουργικότητα για να φτάσει παντού· δηλαδή, σε όλες τις συσκευές και πλατφόρμες των ψηφοφόρων (πελατών), όπως κινητά, υπολογιστές, ταμπλέτες, fb, twitter, κλπ.
  3. Αναδεικνύεται στα μάτια των ψηφοφόρων (ή πελατών) απομονώνοντας τον θόρυβο και την υπέρ-πληθώρα πληροφορίας στα ΚΜ.

Τα πέντε στάδια της διαχείρισης ψηφιακού περιεχομένου

Τα 5 στάδια της διαχείρισης ψηφιακού περιεχομένου
Τα 5 στάδια της διαχείρισης ψηφιακού περιεχομένου

Η διεργασία της διαχείριση ψηφιακού περιεχομένου περιλαμβάνει 5 στάδια:

Αφουγκράζομαι

Αφουγκράζομαι σημαίνει ότι παρακολουθώ τις συζητήσεις στα κοινωνικά μέσα με πραγματικό ενδιαφέρουν ώστε να αντιληφθούμε τα ενδιαφέροντα του κοινού μας (πελατών ή ψηφοφόρων).

Σχεδιάζω

Η σχεδίαση αναφέρεται στη σύλληψη της στρατηγικής, στην εκπόνηση σχεδίου και αναλυτικού προγράμματος δραστηριότητας στα κοινωνικά μέσα.

Δημιουργώ

Το δημιουργικό κομμάτι είναι πάντοτε πολύ ενδιαφέρον και -όπως λέγεται- μία πινελιά δημιουργικότητας μπορεί να δώσει αυτό που χρειάζεται ώστε κάτι να διαδοθεί και να εξαπλωθεί ραγδαία (go viral).

Υλοποιώ

Η υλοποίηση αφορά στην εκτέλεση της καμπάνιας· συνήθως περιλαμβάνει την εφαρμογή του προγραμματισμού και την επαφή με το κοινό, δηλαδή την ανταλλαγή μηνυμάτων. Η επιτυχία όλης της καμπάνιας εξαρτάται από το πόσο "έξυπνα" θα επικοινωνήσουμε μήνυμα που επιθυμούμε και πως θα διαχειριστούμε τις προσδοκίες των πελατών ή ψηφοφόρων) μας.

Μέτρηση - αποτίμηση

Η υπάρχουσα τεχνολογία μας επιτρέπει να παρακολουθήσουμε μία σειρά από μετρίσιμα μεγέθη, τα οποία καταγράφονται ώστε να παρακολουθείται και να αξιολογείται η επίτευξη του στόχου επιλέγουμε. Οι αξιολογήσεις επιτρέπουν την προσαρμογή της στρατηγικής στις απαιτήσεις των ψηφοφόρων.


«Διαχείριση ψηφιακού περιεχομένου» είναι η διεργασία δημιουργίας πολύτιμου, ενδιαφέροντος και σχετικού -με τις ανάγκες του πελάτη (ή ψηφοφόρου)- περιεχομένου, με σκοπό να έρθουμε σε επαφή μαζί του, να ανταλλάξουμε πληροφορίες και να κερδίσουμε την εμπιστοσύνη του.


ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΜΕΝΟΥ ΕΠΟΜΕΝΟ


blog comments powered by Disqus