Τα Social Media και τα πολιτικά κόμματα

  • Πολιτική και κοινωνικά μέσα

    Πολιτική και κοινωνικά μέσα

  • Τα κοινωνικά μέσα σήμερα

    Τα κοινωνικά μέσα σήμερα

  • Τα κόμματα στις εκλογές (Ιαν 15)

    Τα κόμματα στις εκλογές (Ιαν 15)

  • Η αξία των κοινωνικών μέσων

    Η αξία των κοινωνικών μέσων

  • Ο στόχος των κομμάτων

    Ο στόχος των κομμάτων

  • Η εικόνα της Νέας Δημοκρατίας

    Η εικόνα της Νέας Δημοκρατίας

  • Ψηφιακή μεταμόρφωση

    Ψηφιακή μεταμόρφωση

  • Ένα

    Ένα "μεταμορφωμένο" κόμμα.

  • Οι πυλώνες του ψηφιακού μάρκετινγκ

    Οι πυλώνες του ψηφιακού μάρκετινγκ

  • Διαχείριση ψηφιακού περιεχομένου

    Διαχείριση ψηφιακού περιεχομένου

  • Η τέχνη του ψηφιακού περιεχομένου

    Η τέχνη του ψηφιακού περιεχομένου

  • Η ψυχολογία του ψηφιακού περιεχομένου

    Η ψυχολογία του ψηφιακού περιεχομένου

  • Ηγεσία σκέψης

    Ηγεσία σκέψης

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13

PFI Helicopter Sim Training Study

  • 01. Study information

    01. Study information

  • 02. Abstract

    02. Abstract

  • 03. Introduction

    03. Introduction

  • 04. Review of Relevant Literature and Research

    04. Review of Relevant Literature and Research

  • 05. Research Methodology

    05. Research Methodology

  • 06. Results of the Study

    06. Results of the Study

  • 07. Discussion

    07. Discussion

  • 08. Conclusions

    08. Conclusions

  • 09. Recommendations

    09. Recommendations

  • 10. Refertences

    10. Refertences

  • 11. Bibliography

    11. Bibliography

  • 12. Acronyms

    12. Acronyms

  • 13. Definitions

    13. Definitions

  • 14. Regression Models for Motion Simulators

    14. Regression Models for Motion Simulators

  • 15. Regression Model for non-Motion Simulators

    15. Regression Model for non-Motion Simulators

  • 16. Regression Model Analysis for the Sum of Simulators

    16. Regression Model Analysis for the Sum of Simulators

  • 17. Application of the Prediction Models for the NATO European Countries

    17. Application of the Prediction Models for the NATO European Countries

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
Google glass
primi sui motori con e-max

Εναλλακτικές διεπαφές

Τι είναι «διεπαφή» (interface);

Τι είναι «διεπαφή» (interface); Καλύτερα να ξεκινήσουμε με το ερώτημα «ποιο πρόβλημα προσπαθεί να λύση μία διεπαφή»;

Ο ρόλος κάθε διεπαφής είναι να μας επιτρέψει να χρησιμοποιήσουμε κάτι, αποδεσμεύοντάς μας από τον τρόπο που αυτό έχει σχεδιαστεί να λειτουργεί. Έτσι, μπορούμε να αλληλοεπιδρούμε με διάφορα αντικείμενα και συσκευές πάνω στη βάση του τί κάνουν και όχι πώς το κάνουν. Για παράδειγμα, μία διεπαφή είναι το τιμόνι του αυτοκινήτου μας!

Το τιμόνι μας επιτρέπει να κατευθύνουμε το αυτοκίνητό μας στρίβοντας το τιμόνι προς την κατεύθυνση που θέλουμε να κινηθούμε. Δεν μας ενδιαφέρει πως έχει σχεδιαστεί και πως λειτουργεί ο μηχανισμός που λέγεται «σύστημα διεύθυνσης», ο οποίος ελέγχει τη θέση που λαμβάνουν οι ρόδες κάθε στιγμή• Αυτό που μας ενδιαφέρει είναι να στρίψει το αυτοκίνητο.

Ομοίως, στον Η/Υ, στην ταμπλέτα και στο κινητό μας δεν μας ενδιαφέρει πως έχουν σχεδιαστεί το πληκτρολόγιο, το ποντίκι και η οθόνη μας, αρκεί οι κινήσεις μας να έχουν το αποτέλεσμα που περιμένουμε. Το ποντίκι και η οθόνη είναι «διεπαφές».

Οι διεπαφές λοιπόν επιτρέπουν την αλληλεπίδραση του ανθρώπου με τον εικονικό κόσμο. Και η αλήθεια είναι ότι το έχουν πετύχει… με τον χειρότερο τρόπο!

Ποιό είναι το πρόβλημα;

Οι υπάρχουσες διεπαφές μας κρατούν καθηλωμένους μπροστά σε μία οθόνη, δυο ηχεία και ένα «πληκτρολόγιο» απαιτώντας την αποκλειστική μας προσήλωση σε αυτά, χωρίς να μπορούμε παράλληλα να κάνουμε άλλα πράγματα. Αυτό βέβαια περιορίζει τη δυνατότητά μας για άμεση, φυσική επικοινωνία.

Δεν είναι λίγες οι φορές που βλέπεις παρέες ανθρώπων να είναι μαζί αλλά να «σπαταλούν» περισσότερο χρόνο στα κινητά τους, παρά μεταξύ τους.

Υπάρχει άλλη τεχνολογία;

Αυτό που ψάχνουμε, μέσα από την επόμενη γενιά διεπαφών, έναν "εναλλακτικό" τρόπο πρόσβασης στο χώρο της πληροφορίας χωρίς τους φυσικούς περιορισμούς του παρελθόντος• έτσι, προέκυψς ο όρος "εναλλακτικές διεπαφές" (alternative interfaces)! Αυτό που χρειαζόμαστε είναι να χρησιμοποιούμε τις συσκευές μας με μεθόδους που μπορούν να ενσωματωθούν σε «συμπεριφορές» που είναι πιο κοντά στις «φυσιολογικές»!

Στο κάτω-κάτω δεν φτιαχτήκαμε για να επικοινωνούμε μέσα από πληκτρολόγια και οθόνες. Ελπίζουμε, δηλαδή, ότι οι νέες τεχνολογίες θα μας βοηθήσουν να γίνουμε περισσότερο «ανθρώπινοι» στη συμπεριφορά μας.

Για να γίνει αυτό πρέπει να μας δοθεί η δυνατότητα να δραστηριοποιούμαστε παράλληλα και απρόσκοπτα σε τρεις διαφορετικούς κόσμους: το φυσικό, το γνωστικό και αυτόν της πληροφορίας. Στα επόμενα χρόνια οι άνθρωποι δεν θα «αξιολογούνται» με τα μέτρα και σταθμά που έχουν θεσπιστεί σήμερα. Η επιτυχία θα συνεχίσει να καθορίζεται από την ταχύτητα με την οποία συνδυάσαμε την κατάσταση που βιώνουμε (φυσικός κόσμος) με τις απαραίτητες πληροφορίες (κόσμος της πληροφορίας), ώστε να δημιουργήσουμε στο μυαλό μας το κατάλληλο (γνωστικό) μοντέλο με βάση το οποίο κατανοούμε την κατάσταση, αποφασίζουμε και τελικά πράττουμε.

Όμως, οι εναλλακτικές διεπαφές που θα καθιερωθούν στο άμεσο μέλλον θα απαιτήσουν από τους ανθρώπους να αναπτύξουν διαφορετικές «ψυχοκινητικές» και «γνωστικές» δεξιότητες (γνώσεις και συμπεριφορές) από αυτές του σήμερα. Ακόμα και αν δεν είναι διαφορετικές, τότε σίγουρα θα πρόκειται για ένα εντελώς διαφορετικό μίγμα μεταξύ αυτών.

blog comments powered by Disqus