Τα Social Media και τα πολιτικά κόμματα

  • Πολιτική και κοινωνικά μέσα

    Πολιτική και κοινωνικά μέσα

  • Τα κοινωνικά μέσα σήμερα

    Τα κοινωνικά μέσα σήμερα

  • Τα κόμματα στις εκλογές (Ιαν 15)

    Τα κόμματα στις εκλογές (Ιαν 15)

  • Η αξία των κοινωνικών μέσων

    Η αξία των κοινωνικών μέσων

  • Ο στόχος των κομμάτων

    Ο στόχος των κομμάτων

  • Η εικόνα της Νέας Δημοκρατίας

    Η εικόνα της Νέας Δημοκρατίας

  • Ψηφιακή μεταμόρφωση

    Ψηφιακή μεταμόρφωση

  • Ένα

    Ένα "μεταμορφωμένο" κόμμα.

  • Οι πυλώνες του ψηφιακού μάρκετινγκ

    Οι πυλώνες του ψηφιακού μάρκετινγκ

  • Διαχείριση ψηφιακού περιεχομένου

    Διαχείριση ψηφιακού περιεχομένου

  • Η τέχνη του ψηφιακού περιεχομένου

    Η τέχνη του ψηφιακού περιεχομένου

  • Η ψυχολογία του ψηφιακού περιεχομένου

    Η ψυχολογία του ψηφιακού περιεχομένου

  • Ηγεσία σκέψης

    Ηγεσία σκέψης

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13

PFI Helicopter Sim Training Study

  • 01. Study information

    01. Study information

  • 02. Abstract

    02. Abstract

  • 03. Introduction

    03. Introduction

  • 04. Review of Relevant Literature and Research

    04. Review of Relevant Literature and Research

  • 05. Research Methodology

    05. Research Methodology

  • 06. Results of the Study

    06. Results of the Study

  • 07. Discussion

    07. Discussion

  • 08. Conclusions

    08. Conclusions

  • 09. Recommendations

    09. Recommendations

  • 10. Refertences

    10. Refertences

  • 11. Bibliography

    11. Bibliography

  • 12. Acronyms

    12. Acronyms

  • 13. Definitions

    13. Definitions

  • 14. Regression Models for Motion Simulators

    14. Regression Models for Motion Simulators

  • 15. Regression Model for non-Motion Simulators

    15. Regression Model for non-Motion Simulators

  • 16. Regression Model Analysis for the Sum of Simulators

    16. Regression Model Analysis for the Sum of Simulators

  • 17. Application of the Prediction Models for the NATO European Countries

    17. Application of the Prediction Models for the NATO European Countries

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
slide παρουσίασης που δείχνει έναν στόχο και ένα βελάκι στα χρώματα της Νέας Δημοκρατίας
primi sui motori con e-max

Μήνυμα-Χώρος-Χρόνος

Σκοπός της δραστηριοποίησης των κομμάτων στα κοινωνικά μέσα είναι να γνωστοποιήσουν τις θέσεις τους, να ενισχύσουν την επιρροή τους και να κερδίσουν ψηφοφόρους με όσο το δυνατόν μικρότερο κόστος. Για να το πετύχουν, πρέπει το μήνυμά τους να φτάσει στους υποψήφιους ψηφοφόρους και -όσο είναι δυνατόν- να μην επιτρέψει στο μήνυμα του αντιπάλου να φτάσει στους ψηφοφόρους.

Επομένως, επιδιώκουν να καταλάβουν περισσότερη επιφάνεια στις οθόνες των ψηφοφόρων από τους πολιτικούς αντιπάλους, εμφανίζοντας το κατάλληλο μήνυμα, για όσο το δυνατόν μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Σκοπός τους είναι να "καθοδηγήσουν τη σκέψη τους προς τη σωστή απόφαση", δηλαδή να τους ψηφήσουν. Μέσα από τα παραδοσιακά, τα κοινωικά μέσα (social media), αλλά και άλλες διαδικασίες, εκπαιδεύουν τους υποστηρικτές τους, εφοδιάζοντάς τους με επιχειρήματα και το κατάλληλο «υλικό» για μετάδοση του μηνύματος «στόμα με στόμα» (word of mouth)!

Τί χρειάζεται για να κερδίσεις τον "πόλεμο" στα κοινωνικά μέσα (social media) στις εκλογές;

Για να κερδίσεις έναν πόλεμο στα κοινωνικά μέσα (social media) απαιτούνται: μία ολοκληρωμένη ψηφιακή στρατηγική, και εκείνα τα μέσα, το προσωπικό και οι διαδικασίες που θα επιτρέψουν τη δημιουργία και διακίνηση του σωστού περιεχομένου, στα απαραίτητα δίκτυα, την κατάλληλη χρονική στιγμή.

Πώς προσεγγίζω τους ψηφοφόρους;

Τους ψηφοφόρους προσεγγίζουμε με διάφορα μέσα, τόσο τα "παραδοσιακά" (τηλεόραση, ραδιόφωνο, κλπ), όσο και τα λεγόμενα "κοινωνικά μέσα" (social media). Ποια είναι αυτά;

Λέγοντας «Κοινωνικά Μέσα», αναφέρομαι στον τρόπο χρήσης του Διαδικτύου με σκοπό την επικοινωνία και τη διαδραστική ανταλλαγή πληροφοριών στα πλαίσια κοινωνικής δραστηριότητας (εντός «κοινωνικού πλαισίου»).

Ο όρος «Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης» αναφέρεται σε μία μόνο από τις υπάρχουσες μορφές «Κοινωνικών Μέσων». Επίσης, με την αναφορά στην «κοινωνική δραστηριότητα» ως σκοπό των ΚΜ, τα διαχωρίζουμε από άλλες μορφές δημοσίευσης πληροφοριών.

Για όσους επιθυμούν περισσότερες πληροφορίες, μπορούν να διαβάσουν την αντίστοιχη ανάρτισή μου στο ιστολόγιό μου.

slide παρουσίασης με τον ορισμό των κοινωνικών μέσων
Ποια είναι τα κοινωνικά μέσα;


Για να κερδίσεις έναν πόλεμο στα κοινωνικά μέσα (social media) απαιτούνται: μία ολοκληρωμένη ψηφιακή στρατηγική, και εκείνα τα μέσα, το προσωπικό και οι διαδικασίες που θα επιτρέψουν τη δημιουργία και διακίνηση του σωστού περιεχομένου, στα απαραίτητα δίκτυα, την κατάλληλη χρονική στιγμή.


ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΜΕΝΟΥ ΕΠΟΜΕΝΟ


blog comments powered by Disqus