Τα Social Media και τα πολιτικά κόμματα

  • Πολιτική και κοινωνικά μέσα

    Πολιτική και κοινωνικά μέσα

  • Τα κοινωνικά μέσα σήμερα

    Τα κοινωνικά μέσα σήμερα

  • Τα κόμματα στις εκλογές (Ιαν 15)

    Τα κόμματα στις εκλογές (Ιαν 15)

  • Η αξία των κοινωνικών μέσων

    Η αξία των κοινωνικών μέσων

  • Ο στόχος των κομμάτων

    Ο στόχος των κομμάτων

  • Η εικόνα της Νέας Δημοκρατίας

    Η εικόνα της Νέας Δημοκρατίας

  • Ψηφιακή μεταμόρφωση

    Ψηφιακή μεταμόρφωση

  • Ένα

    Ένα "μεταμορφωμένο" κόμμα.

  • Οι πυλώνες του ψηφιακού μάρκετινγκ

    Οι πυλώνες του ψηφιακού μάρκετινγκ

  • Διαχείριση ψηφιακού περιεχομένου

    Διαχείριση ψηφιακού περιεχομένου

  • Η τέχνη του ψηφιακού περιεχομένου

    Η τέχνη του ψηφιακού περιεχομένου

  • Η ψυχολογία του ψηφιακού περιεχομένου

    Η ψυχολογία του ψηφιακού περιεχομένου

  • Ηγεσία σκέψης

    Ηγεσία σκέψης

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13

PFI Helicopter Sim Training Study

  • 01. Study information

    01. Study information

  • 02. Abstract

    02. Abstract

  • 03. Introduction

    03. Introduction

  • 04. Review of Relevant Literature and Research

    04. Review of Relevant Literature and Research

  • 05. Research Methodology

    05. Research Methodology

  • 06. Results of the Study

    06. Results of the Study

  • 07. Discussion

    07. Discussion

  • 08. Conclusions

    08. Conclusions

  • 09. Recommendations

    09. Recommendations

  • 10. Refertences

    10. Refertences

  • 11. Bibliography

    11. Bibliography

  • 12. Acronyms

    12. Acronyms

  • 13. Definitions

    13. Definitions

  • 14. Regression Models for Motion Simulators

    14. Regression Models for Motion Simulators

  • 15. Regression Model for non-Motion Simulators

    15. Regression Model for non-Motion Simulators

  • 16. Regression Model Analysis for the Sum of Simulators

    16. Regression Model Analysis for the Sum of Simulators

  • 17. Application of the Prediction Models for the NATO European Countries

    17. Application of the Prediction Models for the NATO European Countries

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
Μία κάμπια μεταμορφώνεται σε πεταλούδα που μεταμορφώνεται σε ψηφιακό μοντέλο (από www.techsys.co.za)
primi sui motori con e-max

Ψηφιακή μεταμόρφωση ή digital transformation

Ο όρος "ψηφιακή μεταμόρφωση" ή "digital transformation" την τελευταία διετία χρησιμοποιείται όλο και περισσότερο. Ο λόγος είναι ότι ο ρυθμός ανάπτυξης νέων τεχνολογιών και εφαρμογών έχει επιταχυνθεί και οι επιχειρήσεις βρίσκονται σε μία συνεχή προσπάθεια να τις ενσωματώσουν στις παραγωγικές τους διαδικασίες και τις εσωτερικές τους διεργασίες.

Το "big bang" και το "χάος της πληροφορίας"

Η εποχή που ζούμε χαρακτηρίζεται από μία ανεπανάληπτη αύξηση του "όγκου", της "ποικιλομορφίας" και της "ταχύτητας" των ψηφιακών πληροφοριών που συλλέγονται και είναι διαθέσιμες για επεξεργασία, ένα φαινόμενο γνωστό ως "το big bang της πληροφορίας", η δυσκολία διαχείρισής του οποίου οδήγησε και στη δημιουργία του όρου "χάος της πληροφορίας"...

Πώς φτάσαμε στο big bang της πληροφορίας;

Τρεις λόγοι συνηγόρησαν σε αυτό:

  • Ο προσανατολισμός των προϊόντων και υπηρεσιών πληροφορικής προς τους "πολυάριθμους" τελικούς καταναλωτές και όχι προς τις λίγες σε αριθμό επιχειρήσεις, όπως γινόταν παλαιότερα. Αυτό περιγράφηκε με τον όρο "consumerization".
  • Οι κινητές συσκευές (τηλέφωνα, ταμπλέτες, Η/Υ) και το cloud computing, που άλλαξαν το πως και από που εργαζόμαστε και ταυτόχρονα πρόσφεραν ένα τεράστιο όγκο νέων δεδομένων. Και τέλος,
  • Το "Internet of Things", το οποίο σιγά-σιγά μπαίνει στη ζωή μας θα προσθέσει μερικά ακόμα δισεκατομμύρια δικτυωμένων ηλεκτρονικών συσκευών που θα συνεισφέρουν στο χάος της πληροφορίας

Η πρόκληση του χάους της πληροφορίας

Η πρόκληση που αντιμετωπίζουν σήμερα οι επιχειρήσεις είναι να καθορίσουν τον τρόπο με τον οποίο θα ελαχιστοποιήσουν το ρίσκο της μετάβασης στην νέα κατάσταση, δηλαδή την ενσωμάτωση των νέων τεχνολογιών που αναφέραμε, διατηρώντας συνεχώς τον έλεγχο της διαδικασίας.

Ψηφιακή μεταμόρφωση: ένας απλουστευμένος ορισμός

Ο όρος ψηφιακή μεταμόρφωση ή digital transformation αναφέρεται στις αλλαγές που συνδέονται με την εφαρμογή της ψηφιακής τεχνολογίας σε όλες τις πτυχές της ανθρώπινης κοινωνίας. Η ψηφιακή μεταμόρφωση μπορεί να θεωρηθεί ως το ανώτερο στάδιο της ωρίμανσης ενός οργανισμού στην ενσωμάτωση της ψηφιακής τεχνολογίας στον τρόπο λειτουργίας του.

Το "ανώτερο στάδιο" σημαίνει ότι η ψηφιακή τεχνολογία δεν χρησιμοποιείται για να υποστηρίξει τον παραδοσιακό τρόπο εργασίας, αλλά αποτελεί πλέον αναπόσπαστο και εγγενές τμήμα των διεργασιών, διαδικασιών και λειτουργιών μίας επιχείρησης ή της καθημερινότητας του ατόμου.


Η ψηφιακή μεταμόρφωση μπορεί να θεωρηθεί ως το ανώτερο στάδιο της ωρίμανσης ενός οργανισμού στην ενσωμάτωση της ψηφιακής τεχνολογίας στον τρόπο λειτουργίας του.


Πώς επηρεάζει την πολιτική;

Ο κόσμος μας συνεχώς αλλάζει. Οι συνήθειές μας προσαρμόζονται στις νέες τεχνολογίες και πλέον αποτυπώνονται ανεξίτηλα στο χώρο της πληροφορίας. Τα κοινωνικά μέσα, μία από τις κυρίαρχες μορφές big data, αποτελούν πλέον μία πραγματικότητα. Ο τρόπος ενάσκησης πολιτικής έχει ήδη επηρεαστεί. Η εκλογικές μάχες δεν δίνονται πλέον μόνο στα πεζοδρόμια, αλλά και στα πληκτρολόγια...

Η συμμετοχική δημοκρατία καθίσταται όλο και πιο εφικτή με τις νέες τεχνολογίες, αν και θα αργήσει πολύ να εφαρμοστεί στην πράξη. Αυτό που είναι σίγουρο, όμως, είναι ότι ο τρόπος επικοινωνίας με τους ψηφοφόρους έχει αλλάξει διότι οι συνήθειες της κοινωνίας έχουν αλλάξει, κάτι που θα συνεχιστεί με πιο έντονους ρυθμούς στο άμεσο μέλλον. Και αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο όλα τα κόμματα πρέπει να "μεταμορφωθούν" όσο το δυνατόν γρηγορότερα για να μπορέσουν να παραμείνουν σε επαφή με τους νεότερους και την κοινωνία γενικότερα.


Ο τρόπος ενάσκησης πολιτικής έχει ήδη επηρεαστεί. Η εκλογικές μάχες δεν δίνονται πλέον μόνο στα πεζοδρόμια, αλλά και στα πληκτρολόγια...


ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΜΕΝΟΥ ΕΠΟΜΕΝΟ


blog comments powered by Disqus