Τα Social Media και τα πολιτικά κόμματα

  • Πολιτική και κοινωνικά μέσα

    Πολιτική και κοινωνικά μέσα

  • Τα κοινωνικά μέσα σήμερα

    Τα κοινωνικά μέσα σήμερα

  • Τα κόμματα στις εκλογές (Ιαν 15)

    Τα κόμματα στις εκλογές (Ιαν 15)

  • Η αξία των κοινωνικών μέσων

    Η αξία των κοινωνικών μέσων

  • Ο στόχος των κομμάτων

    Ο στόχος των κομμάτων

  • Η εικόνα της Νέας Δημοκρατίας

    Η εικόνα της Νέας Δημοκρατίας

  • Ψηφιακή μεταμόρφωση

    Ψηφιακή μεταμόρφωση

  • Ένα

    Ένα "μεταμορφωμένο" κόμμα.

  • Οι πυλώνες του ψηφιακού μάρκετινγκ

    Οι πυλώνες του ψηφιακού μάρκετινγκ

  • Διαχείριση ψηφιακού περιεχομένου

    Διαχείριση ψηφιακού περιεχομένου

  • Η τέχνη του ψηφιακού περιεχομένου

    Η τέχνη του ψηφιακού περιεχομένου

  • Η ψυχολογία του ψηφιακού περιεχομένου

    Η ψυχολογία του ψηφιακού περιεχομένου

  • Ηγεσία σκέψης

    Ηγεσία σκέψης

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13

PFI Helicopter Sim Training Study

  • 01. Study information

    01. Study information

  • 02. Abstract

    02. Abstract

  • 03. Introduction

    03. Introduction

  • 04. Review of Relevant Literature and Research

    04. Review of Relevant Literature and Research

  • 05. Research Methodology

    05. Research Methodology

  • 06. Results of the Study

    06. Results of the Study

  • 07. Discussion

    07. Discussion

  • 08. Conclusions

    08. Conclusions

  • 09. Recommendations

    09. Recommendations

  • 10. Refertences

    10. Refertences

  • 11. Bibliography

    11. Bibliography

  • 12. Acronyms

    12. Acronyms

  • 13. Definitions

    13. Definitions

  • 14. Regression Models for Motion Simulators

    14. Regression Models for Motion Simulators

  • 15. Regression Model for non-Motion Simulators

    15. Regression Model for non-Motion Simulators

  • 16. Regression Model Analysis for the Sum of Simulators

    16. Regression Model Analysis for the Sum of Simulators

  • 17. Application of the Prediction Models for the NATO European Countries

    17. Application of the Prediction Models for the NATO European Countries

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
Εικόνα από παρουσίαση με τον ορισμό της διαχείρισης ψηφιακού περιεχομένου
primi sui motori con e-max

Διαχείριση ψηφιακού περιεχομένου (digital content management)

Το ψηφιακό περιεχόμενο είναι ο βασιλιάς του ψηφιακού μάρκετινγκ. Η διαχείρισή του είναι ο ακρογωνιαίος λίθος για την επιτυχία μας στα κοινωνικά μέσα και πρόκειται για μία ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα διεργασία που απαιτεί ένα φάσμα δεξιοτήτων και δημιουργικότητας.

Διαχείριση ψηφιακού περιεχομένου ονομάζουμε "τη διεργασία δημιουργίας πολύτιμου, ενδιαφέροντος και σχετικού -με τις ανάγκες του ψηφοφόρου (ή πελάτη για τις επιχειρήσεις)- περιεχομένου, με σκοπό να έρθουμε σε επαφή μαζί του, να ανταλλάξουμε πληροφορίες και να κερδίσουμε την εμπιστοσύνη του".

Μέσα από τη διαχείριση ψηφιακού περιεχομένου εξασφαλίζουμε ότι το μήνυμά μας:

  1. Έχει την απαραίτητη ομοιομορφία καθώς διακινείται σε όλα τα κανάλια επικοινωνίας, όπως τα διάφορα κοινωνικά μέσα, αλλά και τα παραδοσιακά μέσα όπως η τηλεόραση, το ραδιόφωνο.
  2. Έχει την κατάλληλη μορφή και λειτουργικότητα για να φτάσει παντού· δηλαδή, σε όλες τις συσκευές και πλατφόρμες των ψηφοφόρων (πελατών), όπως κινητά, υπολογιστές, ταμπλέτες, fb, twitter, κλπ.
  3. Αναδεικνύεται στα μάτια των ψηφοφόρων (ή πελατών) απομονώνοντας τον θόρυβο και την υπέρ-πληθώρα πληροφορίας στα ΚΜ.

Τα πέντε στάδια της διαχείρισης ψηφιακού περιεχομένου

Τα 5 στάδια της διαχείρισης ψηφιακού περιεχομένου
Τα 5 στάδια της διαχείρισης ψηφιακού περιεχομένου

Η διεργασία της διαχείριση ψηφιακού περιεχομένου περιλαμβάνει 5 στάδια:

Αφουγκράζομαι

Αφουγκράζομαι σημαίνει ότι παρακολουθώ τις συζητήσεις στα κοινωνικά μέσα με πραγματικό ενδιαφέρουν ώστε να αντιληφθούμε τα ενδιαφέροντα του κοινού μας (πελατών ή ψηφοφόρων).

Σχεδιάζω

Η σχεδίαση αναφέρεται στη σύλληψη της στρατηγικής, στην εκπόνηση σχεδίου και αναλυτικού προγράμματος δραστηριότητας στα κοινωνικά μέσα.

Δημιουργώ

Το δημιουργικό κομμάτι είναι πάντοτε πολύ ενδιαφέρον και -όπως λέγεται- μία πινελιά δημιουργικότητας μπορεί να δώσει αυτό που χρειάζεται ώστε κάτι να διαδοθεί και να εξαπλωθεί ραγδαία (go viral).

Υλοποιώ

Η υλοποίηση αφορά στην εκτέλεση της καμπάνιας· συνήθως περιλαμβάνει την εφαρμογή του προγραμματισμού και την επαφή με το κοινό, δηλαδή την ανταλλαγή μηνυμάτων. Η επιτυχία όλης της καμπάνιας εξαρτάται από το πόσο "έξυπνα" θα επικοινωνήσουμε μήνυμα που επιθυμούμε και πως θα διαχειριστούμε τις προσδοκίες των πελατών ή ψηφοφόρων) μας.

Μέτρηση - αποτίμηση

Η υπάρχουσα τεχνολογία μας επιτρέπει να παρακολουθήσουμε μία σειρά από μετρίσιμα μεγέθη, τα οποία καταγράφονται ώστε να παρακολουθείται και να αξιολογείται η επίτευξη του στόχου επιλέγουμε. Οι αξιολογήσεις επιτρέπουν την προσαρμογή της στρατηγικής στις απαιτήσεις των ψηφοφόρων.


«Διαχείριση ψηφιακού περιεχομένου» είναι η διεργασία δημιουργίας πολύτιμου, ενδιαφέροντος και σχετικού -με τις ανάγκες του πελάτη (ή ψηφοφόρου)- περιεχομένου, με σκοπό να έρθουμε σε επαφή μαζί του, να ανταλλάξουμε πληροφορίες και να κερδίσουμε την εμπιστοσύνη του.


ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΜΕΝΟΥ ΕΠΟΜΕΝΟ


blog comments powered by Disqus